به گزارش اقتصاد آنلاین، مجید ححقی گفت: به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین و با اصلاح فرایند احراز هویت و تائید مشترک برای ثبت درخواست ترابرد، راهاندازی سرویس OTP و جایگزینی آن با پیامک کوتاه و کاهش زمان برخی از فرایندهای داخلی با همکاری اپراتورهای تلفن همراه، فرایند ترابرد مشترکین تلفن همراه اعتباری از سه روز به یک روز و تلفن همراه دائمی از ۵ روز به سه روز کاهش یافته است.
وی با تاکید بر اینکه نظارت بر حوزه تلفن همراه به طور جدی و مستمر انجام میشود، افزود: با تغییرات ایجاد شده میزان شکایات ثبت شده مشترکین در سامانه ۱۹۵ درباره ترابرد شماره تلفن همراه از مهر سال جاری نسبت به ماههای قبل ۲۰ درصد کمتر شده است.
ترابرد تلفن همراه فرآیندی است که براساس آن مشترکان تلفن همراه بدون تغییر شماره میتوانند اپراتور سرویسدهنده خود را تغییر دهند.