پلیس رژیم صهیونیستی خواستار محاکمه بنیامین نتانیاهو شد

  • پنجشنبه 19 بهمن 1396 ساعت 8:48

اخبار => سایر رسانه ها

منابع خبری شامگاه چهارشنبه گزارش دادند، پلیس رژیم صهیونیستی اوایل هفته آینده به دستگاه قضایی توصیه خواهد کرد تا بنیامین نتانیاهو متهم در پرونده فساد مالی در دادگاه محاکمه شود.
پلیس رژیم صهیونیستی خواستار محاکمه بنیامین نتانیاهو شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا،  در جلسه روز چهارشنبه پلیس و بازرسان مبارزه با پولشویی، تصمیم گرفته شد تا به دستگاه قضایی توصیه شود بنیامین نتانیاهو در پرونده موسوم به «پرونده 1000» در دادگاه محاکمه شود.

بر اساس این گزارش، اسناد و مدارک گردآوری شده نشان می دهد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این پرونده اقدام به دریافت رشوه، فریب و خیانت در امانت کرده و محکوم است.

همچنین در خصوص پرونده 2000 که در آن بنیامین نتانیاهو متهم به ارتباط با ناشر روزنامه یدیعوت آحارونوت است، تصمیم گرفته شد تا بدون توصیه ای موضوع به دفتر دادستانی برای تصمیم گیری در خصوص این پرونده ارائه شود.

در همین حال نخست ‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به این گزارش‌ با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی گفت: هیچ اتفاقی نخواهد افتاد، زیراکه من واقعیت را می دانم و من اطمینان دارم که دستگاه قضایی نهایتا به این نتیجه می رسد که هیچ چیزی وجود نداشته است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکنون چند مرتبه به اتهام فساد مالی در پرونده هایی معروف به 1000 و 2000 بازجویی شده است.

پلیس چند ماه قبل، از نتانیاهو در دو مورد بازجویی کرده بود: اول دریافت هدیه از بازرگانان که به 'پرونده 1000' معروف شده است و دوم که به 'پرونده 2000' معروف است چند مورد گفت وگو با 'ارنون موزس' ناشر روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحرونوت برای پوشش خبری بهتر از نتانیاهو، در مقابل شکایت از روزنامه ' اسرائیل الیوم ' است که رقیب یدیعوت احرونوت به شمار می رود.

نتانیاهو در پرونده دیگری متهم است که نزدیکانش در قرارداد خرید زیردریایی از آلمان ، حق کمیسیون دریافت کرده اند.

روزنامه های صهیونیستی پس از تکمیل تحقیقات پرونده فساد مالی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش بینی کردند که زندان یا خانه نشینی در انتظار او است.

مدت نخست وزیری نتانیاهو در سال 2019 پایان می یابد.


تعداد بازدید : 119

ارسال نظر

ارسال