وقتی سرعت چرخ زندگی با رکاب دوچرخه تنظیم می‌شود

  • جمعه 30 شهریور 1397 ساعت 18:18

اخبار => سایر رسانه ها

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دوچرخه سواری یکی از رشته‌های مدال آوری است که این روز‌ها شرایط مالی خوبی ندارد. شرایط اقتصادی بیشترین تاثیر را بر روی دوچرخه سواری ایران گذاشته است. حامیان مالی دیگر مثل سابق توانایی حمایت‌ را ندارند و برخی از این حامیان مالی اجناسی را که وارد کردند، نتوانستند از گمرک ترخیص کنند، در نتیجه تعداد زیادی از این حامیان مالی در آستانه ورشکستگی هستند. در حال حاضر حمایت‌های مالی در حدی است که وقتی مسابقات درون استانی برگزار می‌شود، حامیان مالی جوایز قهرمانان را پای سکو پرداخت کنند. در ۱۰ سال اخیر از تعداد تیم‌های شرکت کننده در لیگ دوچرخه سواری کاسته شده است و این روند کاهش همچنان ادامه دارد. سقف تعداد تیم‌هایی که می‌توانند در لیگ دوچرخه سواری شرکت کنند ۱۲ تیم است اما در لیگ دسته یک برای شرکت تیم‌ها محدودیتی وجود ندارد. با سخت شدن اوضاع اقتصادی تیم‌های خوبی همچون شهرداری تبریز و پتروشیمی تبریز از تیم داری انصراف دادند و در حال حاضر تعداد باشگاه‌هایی که در لیگ رکاب می‌زنند به ۹ تیم رسیده است. در لیگ دسته یک تیم‌ها همچنان استقبالشان برای شرکت در مسابقات مثل سابق است و حتی شاید استقبال نسبت به سال‌های پیش بیشتر شده باشد.

تعداد بازدید : 255

ارسال نظر

ارسال