به گزارش آس، درآمدزایی نیمار متوقف نمی شود. اگر مهاجم برزیلی با انتقال 222 میلیون یورویی از بارسلونا به پاری سن ژرمن سالیانه 36.8 میلیون یورو دریافت می کند باید درآمدهای حاصل از تبلیغات را نیز به آن اضافه کرد.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، لو پاریسین فرانسه بر اساس تحقیق انجام شده توسط بلینکفایر نوشت که نیمار از هر پیام تبلیغاتی اش در شبکه های اجتماعی می تواند 459 هزار یورو به دست آورد. او در مجموع در ژانویه 74 پیام فرستاد و توانسته است 34 میلیون یورو از این طریق کسب کند.
مهاجم پاری سن ژرمن برای برند هایی همچون نایکی، فولکس واگن، گاگا و یا پاناسونیک تبلیغ می کند. بازیکن برزیلی در اینستاگرام 88.8 میلیون، فیس بوک 60 میلیون و توئیتر 37.6 میلیون هوادار دارد.