به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، بنابر اعلام مجموعه فروشگاههای زنجیرهای رفاه، مدیریت مبتنی برجدیدترین اصول علم مدیریت از شاخصههای اصلی گلزاده بود. این دانشآموخته بهترین دانشگاههای داخلی و خارج از کشور با استفاده از آخرین روشهای مدیریتی، مجموعه رفاه را به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای توزیع در کشور، با بازطراحی و اصلاح اساسی در بخشهای مختلف، دوباره احیا کرد.
بهرهگیری از اصول مدیریتی مدرن در کنار ارتباط و تعامل سازنده با نیروهای زیرمجموعه باعث شد تا فروشگاههای رفاه که در زمان دولت دهم با انبوهی از مشکلات و کمبودهای مالی دست و پنجه نرم میکرد، طی مدت کمتر از ۴ سال چنان متحول شود، که این مجموعه یکی از بهترین برندهای فروشگاههای زنجیرهای در کشور لقب بگیرد. گلزاده با اتکا به توان نیروهای متخصص و نیز استفاده از متدهای جدید مدیریت سازمانها موفق شد تعداد فروشگاههای مجموعه رفاه را در مدت سه سال و چند ماه به عدد ۲۲۰ برساند و در عین حال این مجموعه عظیم با هزاران پرسنل را به یک بنگاه موفق، سربلند و سودآور خصوصی تبدیل کند.
علاقهمندی پرسنل و برخورد نزدیک و صمیمی با آنها از جمله اقدماتی بود که باعث شد، نیروهای این مجموعه بزرگ باانگیزه و شادابی بیشتری به مشتریهای رو به افزایش رفاه خدمات بدهند.
فروشگاهی با ۷ میلیون مشتری و سودآوری بالای ۱۵۰ درصد، راهاندازی ۷۰ فروشگاه جدید و بازسازی کامل ۸۰ فروشگاه جدید گوشهای از اقدامات انجام شده در زمان مدیریت گلزاده در راس این مجموعه بوده است. حمایت واقعی از تولیدکننده داخلی و در عین حال فروش محصولات با کیفیت و مهمتر از آن با نازلترین قیمت ممکن به مشتریهای چند میلیونی از دیگر اقداماتی بود که در این مدت انجام شد.
فروشگاههای زنجیرهای رفاه در زمان تصدیگری گلزاده در زمینه برندیگ کالاهای ایرانی هم عملکرد درخور تحسینی داشت. به طوری که بسیاری از محصولات داخلی که تنها به دلیل ضعف در بستهبندی و عدم ارائه مناسب سهمی از فروش بازار نداشتند، با استفاده از امکانات این مجموعه به فروش فوقالعادهای دست پیدا کردند.
در مجموع میتوان گفت گلزاده نمونه یک مدیر جوان و با انگیزهای بود که کشتی به گل نشسته رفاه را به سامان رساند و این مجموعه را با سودآوری قابل توجه، مشتری چندمیلیون نفری، عملکرد موفق اقتصادی و همسو با سیاستهای کلی اقتصادی چون حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی به نفرات بعد از خود تحویل داد. باشد که به زودی از تجربیات این مدیر موفق در سایر حوزه و بخشهای مشابه استفاده شود.