به گزارش باشگاه در و پنجره و نما
«محسن رشید فرخی»، رئیس انجمن ملی خرما، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در خصوص علت بالا رفتن قیمت خرما در آستانه نزدیک شدن به ماه رمضان گفت: زمانی که عرضه کم و تقاضا زیاد باشد، قیمت ها افزایش پیدا می کند ولی اینکه دلیل کم شدن عرضه چیست، باید اینگونه تشریح کرد که در سال 96-97 چیزی حدود 35 درصد کاهش محصول داشتیم. با اقدامات کارشناسی که در نحوه عرضه صورت گرفت یک جهش صادراتی حدود 20 تا 25 درصد را شاهد بودیم که هدایت شده نبود.