به گزارش اقتصادآنلاین، همتی در این نشست بر نقش بی بدیل مدیران روابط عمومی صنعت بیمه در گسترش فرهنگ بیمه تاکید کرد و گفت: همگام با وسعت وسایل ارتباطات جمعی، مدیران روابط عمومی باید با بهره گیری از بروز ترین تکنولوژی ها در معرفی خدمات صنعت بیمه پیشگام باشند.
وی افزود:صنعت بیمه علی رغم حضور و حمایت گسترده از مردم، صاحبان صنایع و حرف در هنگام حوادث که نمونه آن زلزله اخیر کرمانشاه بود، مظلوم واقع شده و عموما زحمات آن نادیده گرفته می شود. می توان علت این قضیه را عدم آشنایی کافی رسانه ها با ساختار صنعت بیمه و نبود پل ارتباطی مناسب میان روابط عمومی ها و رسانه های اثر گذار است.
رئیس کل بیمه مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تبیین برنامه راهبردی مشترک میان روابط عمومی های صنعت بیمه تاکید کرد و گفت: اگر همه با یک هدف مشترک اقدام به تبلیغ و اطلاع رسانی در صنعت بیمه کنند مطمئنا شاهد اتفاقات بهتری خواهیم بود.
وی در ادامه گفت: وظیفه مدیران روابط عمومی فراتر از انعکاس مصاحبه مسولین شرکتها است بلکه آنها باید تمام قد از خدمات صنعت بیمه دفاع کنند و با شیوه های نوین ارتباطی مردم را بیش از پیش با خدمات صنعت بیمه آشنا کنند و پلی باشند بین جامعه وشرکتشان.