جدیدترین اخبار «شدوص» از زبان مدیرعامل/ ادامه روند افزایش تولید در ماه‌های آتی

  • دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 ساعت 14:15

اخبار => سایر رسانه ها

مدیرعامل دوده صنعتی پارس مهم ترین عوامل رشد تولید را افزایش بهره وری از ظرفیت خطوط تولید، راه اندازی مجدد دومین خط تولید کارخانه و خرید به موقع ماده اولیه مطرح کرد.
جدیدترین اخبار «شدوص» از زبان مدیرعامل/ ادامه روند افزایش تولید در ماه‌های آتی

اقتصادآنلاین - مریم علیزاده ؛ شرکت دوده صنعتی پارس روز گذشته طی گزارشی آمار تولید و فروش این مجموعه در فروردین ماه را بر روی کدال منتشر کرد. طبق این گزارش «شدوص» در اولین ماه امسال 9.3 میلیارد تومان فروش را ثبت کرده است. این در حالی است که در کنار افزایش 10 درصدی نرخ فروش، شرکت توانسته تولید خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد هفت برابری به رقم 2880 تن در ماه مذکور برساند. همچنین گفتنی است مبلغ فروش فروردین ماه سال گذشته شرکت 1.3 میلیارد تومان گزارش شده بود.

نادری در خصوص این افزایش تولید و فروش به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: سال گذشته تنها یک خط تولید کارخانه آن هم با نصف ظرفیت فعالیت می کرد اما با تلاش های صورت گرفته طی سال 96 توانستیم علاوه بر بهره برداری کامل از خط تولید اول، خط تولید دوم کارخانه که فعال نبود را مجددا وارد فاز عملیاتی کنیم.

وی همچنین افزود: در ادامه سیاست های افزایش تولید این مجموعه، مدیریت شرکت در نظر دارد ظرفیت تولید انواع دوده را تا نیمه اول سال جاری به 3200 تن در ماه افزایش دهد که این امر مستلزم خرید به موقع مواد اولیه با قیمت مناسب است. البته قابل ذکر است یکی از دلایل اصلی رشد تولید در فروردین امسال، تامین ماده اولیه دوده در زمان کوتاه بود که به خط تولید تزریق شد.

نادری همچنین پیرامون افزایش تولید به میزان 3200 تن در ماه گفت: در این خصوص نیاز به مجوزهای مربوطه داریم که در تلاش هستیم در کوتاه ترین زمان ممکن این مجوزها را اخذ کنیم.

مدیرعامل دوده صنعتی پارس در پاسخ به این سوال که آخرین اقدامات شرکت در خصوص خروج از ماده 141 قانون تجارت چیست گفت: از تمام ظرفیت ها برای تحقق هرچه سریعتر بحث افزایش سرمایه از محل تجدیدارزیابی دارایی ها استفاده خواهیم کرد و به احتمال زیاد تا پایان خرداد ماه سال جاری پرونده ماده 141 برای «شدوص» بسته خواهد شد.

گفتنی است شرکت دوده صنعتی پارس از سال 94 به دلیل افزایش زیان انباشته شرکت ، مشمول ماده 141 قانون تجارت شد. البته طی اقدامات و مکاتبات صورت گرفته با سازمان بورس، شرکت طرح توجیهی افزایش سرمایه 35 میلیارد تومانی را ارائه کرده است که مطابق با آن 20 میلیارد تومان جهت تامین سرمایه در گردش مورد نیاز و 15 میلیارد تومان بابت طرح جایگزینی و ارتقای خطوط تولید hard است.


تعداد بازدید : 171

ارسال نظر

ارسال