به گزارش اقتصاد آنلاین، جواد اکبری، با اشاره به اینکه شرکت مدیران خودرو همواره در تلاش است با برگزاری برنامههای مشتری محور و کمپینهای تبلیغاتی متعدد ارتباط تنگاتنگی را با مشتریان خود برقرار کند، گفت:در واقع به دنبال آن هستیم که از نظرات مختلف مشتریان در طول استفاده از محصولات خود با خبر شویم و از این نظرات دربهبود محصولات و فرآیندهای مرتبط با مشتری استفاده کنیم.
معاونت فروش برند ام وی ام تاکید کرد:ادعا میکنیم که دارای یکی از بهترین ضریبهای تامین قطعات یدکی در ایران هستیم.
او در ادامه با اشاره به کمپین هیجان جام جهانی افزود: مدیران خودرو در ادامه فعالیتهای برندینگ و رضایتمندی مشتریان خود، همزمان با برگزاری بازیهای مقدماتی جام جانی فوتبال 2018 روسیه اقدام به اجرای کمپینی با نام " هیجان جام جهانی با مدیران خودرو" کرده بود.
او ادامه داد:این کمپین تا آخر اسفند برای خریدارن خودروی ام وی ام 315 تمدید شد تا در نهایت تعداد 9 نفر از خریداران این خودرو برای تماشای مسابقه فوتبال جام جهانی به روسیه اعزام شوند.
در این راستا روز گذشته دور دوم مراسم قرعه کشی 3 برنده سفر به روسیه و 15 سرویس دورهایی رایگان یکساله با حضور مدیران این شرکت برگزار و برندگان این کمپین معرفی شدند.