به گزارش اقتصادآنلاین، مهدی جمالی نژاد با بیان این مطلب تأکید کرد: در حال حاضر، شهروندان شعبه ها و شهرنت های بانک شهر به عنوان یک کانون مهم دریافت و انجام خدمات و تسهیلات بانکی نزد مردم شناخته شده است.
وی با بیان این که این بانک در مدت کوتاه فعالیت خود توانسته پله های رشد و ترقی را با سرعت سپری کند، افزود:
خدمات نوین بانک شهر به ویژه در پیشخوان های شهرنت باعث شده تا شهر جهانی یزد بتواند خود را با سرعت زیادی در مسیر رسیدن به شهر هوشمند و الکترونیک قرار دهد.
جمالی نژاد ادامه داد: به همین منظور شهروندان یزدی برای مشارکت بانک شهر در برنامه های فرهنگی و اجتماعی در کنار فعالیت های بانکی همواره ابراز رضایتمندی داشته اند. و به این بانک اعتماد دارند.
وی با اشاره به حمایت این بانک از برنامه های فرهنگی با محوریت مسئولیت اجتماعی، تصریح کرد: بانک های دیگر نیز باید برنامه های فرهنگی بانک شهر به ویژه در حوزه مدیریت شهری را جزو برنامه های اولویت دار خود قرار دهند تا بتوان هر چه سریع تر دستیابی به شاخص های توسعه ای بخش های مختلف را محقق کرد.