به گزارش اقتصادآنلاین، عیسی امامی، ضمن بازدید از شعب استان تهران، راهکارها و تدابیر لازم برای بهینه سازی خدمت رسانی به مشتریان را ابراز داشت.
وی در این بازدید ها بر اراده و عزم جدی کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران برای ارتقای بیشتر جایگاه بانک تاکید کرد و گفت: با توجه به پتانسیل بالای مجموعه، باید با تلاش بیشتر، برنامه ریزی مدون و مناسبی برای ایجاد تعامل با مشتریان حقیقی و حقوقی اقدام کرد.
در ادامه، سلطانیان نیز اظهارداشت: برگزاری جلسات مستمر بازاریابی در مرحله اول میان کارکنان و در گام بعدی با مشتریان در راستای ارایه خدمات مختلف بانکی، امر مهمی است و امیدواریم همکاران ما با تلاش مضاعف و نو آوری خود بتوانند، در راستای رفع نیاز مشتریان بانک، گام های خوبی بردارند.
وی تصریح کرد: حامیان بانک قرض الحسنه مهر ایران جامعه ای متشکل از اشخاص حقیقی و حقوقی خیر هستند که برای به جای آوردن سنت نیکوی قرض الحسنه اقدام به این سپرده گذاری ها نموده اند.