افت قیمت ۰.۵۶ و ۰.۵۸ درصدی مفتول و کاتد «فملی» / ثبات قیمت ورق های گرم «مبارکه»

  • یکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت 19:19

اخبار => سایر رسانه ها

امروز تالار صنعتی شاهد کاهش 0.56 و 0.58 درصدی قیمت مس مفتول و مس کاتد شرکت «ملی مس» بود. همچنین گفتنی است، ورق گرم B و C شرکت «فولاد مبارکه» نیز امروز در این تالار بدون رقابت و نیز بدون تغییر نسبت به آخرین معامله خود فروخته شد.
افت قیمت ۰.۵۶ و ۰.۵۸ درصدی مفتول و کاتد «فملی» / ثبات قیمت ورق های گرم «مبارکه»

اقتصاد آنلاین _ لیلی شهیر، امروز تالار صنعتی بورس کالای ایران میزبان محصولات متنوعی از شرکت های فولاد مبارکه، شرکت ملی مس ایران، مس کاشان و گیل راد شمال بود.

گفتنی است، بیشترین ارزش معاملات امروز در این محصولات مربوط به «مس کاتد» شرکت ملی صنایع مس ایران و به میزان 94 میلیارد و 561 میلیون و 500 هزار تومان بود. این محصول به قیمت پایانی کیلویی 31 هزار و 520 هزار تومان با سقف رقابت 10 درصدی و حجم حدود سه هزار تن به طور نقدی توسط کارگزاری «ارگ هومن» معامله شد.

پیش از این، مس کاتد در معامله قبلی خود (مورخ ششم خرداد) به قیمت پایانی کیلویی 31 هزار و 705 تومان معامله شده بود. بر این اساس، قیمت این محصول در معاملات امروز نسبت به معامله هفته گذشته 0.58 درصد کاهش داشته است.

«مس مفتول» شرکت ملی صنایع مس ایران نیز امروز به ارزش 32 میلیارد و 536 میلیون و 900 هزار تومان داد و ستد شد. این محصول به قیمت پایانی کیلویی 32 هزار و 536 تومان و با رعایت سقف رقابت 10 درصدی از قیمت پایه (29 هزار و 579 تومان) توسط کارگزاری «سی ولکس» به طور نقدی معامله شد.

شایان ذکر است، مس مفتول (فملی) در معامله قبلی خود در تاریخ ششم خرداد به قیمت پایانی کیلویی 32 هزار و 722 تومان خرید و فروش شده بود. این قیمت در مقایسه با نرخ معامله امروز 0.56 درصد افت داشته است.  

نکته قابل توجه دیگر آنکه، ورق گرم B  و C شرکت فولاد مبارکه نیز امروز در این تالار بدون رقابت معامله شدند. به طوریکه ورق گرم B  با قیمت پایه کیلویی دو هزار و 727 تومان به حجم حدود 17 هزار تن توسط کارگزاری «مبین سرمایه» به طور سلف (مچینگ) فروخته شد. این معامله ارزش حدود 47 میلیارد تومان داشت. همچنین، ورق گرم C نیز در این روز با قیمت پایه کیلویی  دو هزار و 650 تومان و حجم حدود 9 هزار تن توسط کارگزاری «مبین سرمایه» به طور سلف (مچینگ) داد و ستد شد.

گفتنی است، هر دو محصول ورق گرم معامله شده این شرکت طی امروز در مقایسه با معامله قبلی خود در تاریخ هفتم خرداد بدون تغییر در قیمت معامله شدند.  

کم ارزشترین محصول این تالار هم امروز به «مس کم عیار» شرکت ملی مس ایران به میزان50 میلیون و 100 هزار تومان تعلق گرفت. این محصول نیز با قیمت پایه کیلویی 50 تومان و حجم 1000 تن توسط کارگزاری سی ولکس داد و ستد شد.


تعداد بازدید : 139

ارسال نظر

ارسال