به گزارش اقتصاد آنلاین، پیمان سنندجی در توضیح اظهارات عضو شورای اسلامی شهر مبنی بر بکارگیری اتوبوسهای تک کابین فرسوده که میزان آلایندگی آنها زیاد است، برای جابه جایی مسافران در ساعت پایانی شب در خطوط بی آر تی گفت: اتوبوس های دوکابین، روزانه به صورت ٢ شیفت در خطوط بی آر تی سرویس دهی میکنند، از این رو در ساعات پایانی شب برای اورهال از خط خارج میشوند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با بیان اینکه اتوبوس های دوکابین نیازمند سوخت گیری، نظافت و اورهال شدن هستند، تصریح کرد: در ساعات پایانی شب تا 5:30صبح در برخی خطوط بی.آر.تی از اتوبوسهای تک کابین با استاندارد یورو٣ استفاده میشود.
وی با تاکید بر اینکه به طور حتم دغدغه عضو محترم شورای شهر برای ما نیز محترم بوده و تذکر ایشان را بررسی خواهیم کرد، افزود: چنانچه اتوبوس فرسودهای در خدمات رسانی خطوط بی.آر.تی استفاده شده باشد، حتماً پیگیری میکنیم.
به گفته سنندجی، جایگزینی اتوبوسهای تک کابین یورو٣ در راستای خدمات دهی بهتر و شبانه روزی خطوط "بی.آر.تی" صورت گرفته است. این در حالیست که در بیشتر خطوط بی.آر.تی اعم از خط ١،٤و٧ از اتوبوس های دوکابین بصورت شبانه روزی استفاده میشود.