سه تاکتیک «برندهای مهاجم» برای ماندگاری در بازار

  • دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت 11:7

اخبار => سایر رسانه ها

رهبران بازار به سه دلیل «ارزش برند متمایز و اعتماد به برند»، «داشتن روابط قوی با مشتریان» و «دسترسی به داده‌ها، داشتن توانمندی‌ها و سایر مزیت‌های نهادی» می‌توانند مهاجمان خوبی در بازارهای جدید باشند. آنچه درخصوص ماندگاری برندها در بازار بسیار حائز اهمیت است، خلاقیت و نوآوری آن برند است. خلاقیت و نوآوری صرفا برای شرکت‌های نوپا نیست، اگر به درستی از ارزش ویژه برند شرکت استفاده شود، شرکت‌های بزرگ نیز قادر خواهند بود خلاقیت و نوآوری داشته باشند.
سه تاکتیک «برندهای مهاجم» برای ماندگاری در بازار

تعداد بازدید : 322

ارسال نظر

ارسال