به گزارش اقتصاد آنلاین، هادی امین زاده با بیان اینکه پروژه کارت بلیط شهروندی از سال ٩٣ در کلانشهر شیراز آغاز شده است ، گفت: پیشخوانهای فروش و شارژ کارت بلیط شهروندی به تعداد 23 دستگاه در محدوده پایانههای اتوبوسرانی و 12 دستگاه در ایستگاه های مترو شیراز در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.
وی افزود: بانک شهر با ارائه و توسعه کارت شهروندی اهدافی همچون جلب رضایت مردم و تامین بهداشت از طریق حذف مبادله مستقیم پول را دنبال میکند و در مجموع یک میلیون نفر از شهروندان شهر شیراز از کارت شهروندی این بانک استفاده میکنند.
امین زاده با بیان اینکه تاکنون بانک شهر در زمینه ارائه خدمات نوین بانکی و تسهیل در امور بانکی پیشگام بوده است ،تصریح کرد: شهروندان میتوانند کارت بلیط شهروندی را از پیشخوانهای شهرنت این بانک در سطح منطقه نیز دریافت کنند .
رئیس سرپرستی منطقه 4 بانک شهر با تاکید بر اینکه این بانک با توسعه محصولات و خدمات جدید ضمن کسب مقام نخست بانکداری الکترونیک در شبکه بانکی کشور مشتریان خود را به سمت استفاده از خدمات محافظ محیط زیست هدایت می کند، خاطرنشان کرد: استفاده شهروندان از کارت شهروندی بانک شهر در حمایت از طبیعت و تحقق بانکداری سبز نیز حائز اهمیت است.
امین زاده با بیان اینکه بانک شهر در حوزه حمل و نقل شهری خدمات مختلفی را در شهرهای مختلف بهویژه کلان شهرها ارائه داده است، اظهار کرد : با تعاملی که بین بانک شهر و شهرداری کلانشهر شیراز اتفاق افتاد برای اولین بار در 10 نقطه دستگاه های شارژ الکترونیکی نصب شده است که با رایزنیهای انجام شده به زودی شاهد ارائه خدمات شارژ کارت شهروندی توسط250 دستگاه کارتخوان فروشگاهی خواهیم بود .
امین زاده در ادامه با اشاره به اینکه هدف بانک شهر از همکاری با ناوگان حمل و نقل شهرداری شیراز ارائه خدمات با کیفیت بیشتر و افزایش سرعت خدمات رسانی است ،تسریع کرد: امکان ایجاد شارژ کارت های شهروندی و یا پرداخت بهای اتوبوس بدون استفاده از کارت و توسط تلفنهای همراه در حال بررسی است و با توجه به ظرفیتهای بالای بانک شهر به زودی شهروندان برای شارژکارت های شهروندی خود دیگر احتیاجی به مراجعه به باجه ها ندارند .