به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین؛ فرزین ترکی پور، مدیرعامل آرمان موتور کویر، در نشست خبری که به منظور رونمایی برند لوکسژن برگزار شد، اظهار کرد:برند لوکسژن توسط گروه MIG که سابقه فعالیت در زمینه لجستیک داشته و اکنون نمایندگی برند لینده آلمان را در اختیار دارد به بازار عرضه خواهد شد.
او با اشاره به اینکه این شرکت دارای دفتر رسمی در تایوان است، تصریح کرد: بر اساس قرارداد منعقد شده با لوکسژن موفق به دریافت نمایندگی رسمی انحصاری این برند در ایران شدیم و به این ترتیب در زمینه واردات خودروهای سواری با یک زیرساخت مناسب فعالیت خواهیم کرد.
ترکی پور با اشاره به اینکه هدف ما حضور قدرتمند و بلند مدت در بازار خودرو ایران است، تاکید کرد:قرارداد ما بصورت مستقیم با شرکت سازنده منعقد شده و به زودی شاهد ثبت سفارش خودروهای لوکسژن در سامانه ثبتارش خواهیم بود.
مدیرعامل آرمان موتور کویر با اشاره به اینکه لوکسژن فعالیت خود را از سال 2009 در بازار خودروی دنیا آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: لوکسژن تا کنون 6 محصول به بازار عرضه کرده که است که از این تعداد دو مدل SUV ، دو مدل سدان و دومدل ون بوده است.
نشست خبری آرمان موتور کویر
او در ادامه با اشاره به اینکه تمرکز لوکسژن استفاده از فناوری اطلاعات در صنعت خودرو است، گفت: لوکسژن 30 تا 35 درصد از بازار خودرو در تایوان را در اختیار دارد و سالانه 350 تا 380 هزار خودرو تولید می کند ضمن اینکه بازار اصلی این برند در چین است و البته به کشورهایی مانند عمان، ویتنام، اروپای شرقی و روسیه نیز صادرات دارد.
مدیرعامل آرمان موتور کویر در ادامه در پاسخ به سوالی درباره برنامه شرکت برای ارائه خدمات پس از فروش تصریح کرد: در حال برنامه ریزی هستیم تا بتوانیم خدمات پس از فروش را به خوبی به مشتریان این برند ارائه دهیم و معتقدیم که حضور در بازار خودرو بدون ارائه خدمات مناسب معنا ندارد و ما قصد داریم که در این حوزه متفاوت باشیم در این راستا در در مرحله اول در شهرهای تهران، شیراز، تبریز، مشهد، اصفهان و یزد نمایندگی ایجاد خواهیم کرد .
ترکی پور همچنین درباره تولید محصولات برند لوکسژن در ایران، گفت: تولید این محصولات نیاز به مطالعات گسترده دارد و ممکن است در فازهای بعدی اقدام به راه اندازی خط تولید کنیم.
مدیرعامل آرمان موتور کویر با اشاره به اینکه گروهMIG از 67 سال گذشته کار خود را آغاز کرده و در زمینه تولید پارچه، کاغذ، مواد غذایی، ساخت بیمارستان در استان یزد، لیفتراک فعالیت دارد، ادامه داد:کانال اعتباری ما برای انجام فعالیت های بازاریابی و مراودات اقتصادی کاملا استاندارد شده است.
لوکسهای تایوانی با چه قیمتی عرضه میشوند؟
در ادامه مراسم عقیل مصطفایی مدیربازاریابی و فروش این شرکت با اشاره به اینکه Luxgen ؛ برندی نوپا و برخاسته از گروهی 60 ساله در صنعت خودرو تایوان است گفت: همانطور که از نام این برند برمیآید، تمرکز روی نکات لوکس و نبوغ در ارائه تکنولوژیهای مدرن در صدر فهرست فعالیتهای این خودروساز تایوانی قرار دارد.
وی همچنین با بیان اینکه ما ایرانیان تایوانیها را آنطور که باید در صنعت خودرو نمیشناسیم اما مطمئنا با نام معتبرترین دوچرخهساز جهان یعنیGiant که در این کشور قرار دارد، آشنا هستیم اظهارکرد: در بخش دیجیتال نیز نام HTC مهر تاییدی بر صنعت باکیفیت تایوان است. Luxgen به عنوان زیرمجموعه لوکسساز Yulon Motor که سالها به واردات خودرو و تولید انواع مدلهای نیسان مشغول بوده، در مدت کوتاه آغاز فعالیتش به برندی معتبر و شناختهشده در جهان بدل شده و قرار است بهزودی توسط شرکت «آرمانموتور کویر» با دو محصول وارد بازار ایران شود.
مصطفایی با اشاره به اینکه دو خودرو U6 توربو و S3 اولین مدل هایی از این برند هستند که تا چند ماه آینده وارد ایران خواهند شد، گفت:لوکسژن S3 سدانی است که با قیمتی کمتر از 100 میلیون تومان به بازار عرضه می شود و توانایی رقابت با محصولات هم رده خودش را دارد، همچنین شاسی بلند U6 با قیمتی بین 100 تا 150 میلیون تومان عرضه خواهد شد البته این قیمت ها در صورتی است که شاهد تغییر در قیمت ارز نباشیم.
نشست خبری آرمان موتور کویر
آغازی لوکس با تکنولوژیهای روز جهان
مدیر بازاریابی و فروش آرمان موتور کویر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه لوکسژن از ژانویه 2009 فعالیتش را رسما آغاز کرد، تصریح کرد: نام این کمپانی از ترکیب دو کلمه Luxury به معنی لوکس و Genius به معنی نابغه ساخته شده و با شعار Think ahead بیش از 8 سال است که محصولاتش را در کلاس خودروهای پریمیوم و لوکس به بازار بومی تایوان و بازارهای بینالمللی عرضه میکند.
مصطفایی همچنین با بیان اینکه محصولاتLuxgenتوسط شرکت معتبر طراحی و مهندسیHITEC تایوان که شرکتی دیگر از زیرمجموعههای گروهYulonMotrتایوان است، توسعه پیدا میکند، گفت: اولین محصول تاریخLuxgen، مینیون Luxgen7 بود که برای اولین بار در آگوست 2009 میلادی معرفی و فروش آن در سپتامبر همان سال در تایوان آغاز شد. دومین محصول این برند تایوانی بعد از مینیون، مدل U7 به عنوان یک کراساوور پریمیوم بود که در کنار مدل مینیون به سرعت نامLuxgenرا در بازارهای بینالمللی برسر زبانها انداخت.
به گفته مدیربازاریابی و فروش آرمان موتور کویر Luxgenتفاوت را از پیشرانه محصولاتش آغاز کرد ادامه داد: این شرکت با همکاری کمپانی CMC (که در سال 1969 برای تولیدات مشترک با میتسوبیشی ژاپن آغاز به کار کرد) ، پیشرانهای 2.2 لیتری طراحی کرد و سپس برای تقویت این پیشرانه را به کمپانی DELPHI انگلستان سپرد. برای افزایش قدرت، تامین توربوشارژر این پیشرانه به شرکت معتبر Garrett آمریکا سپرده شد و در نهایت پیشرانهای 175 اسببخاری در دل خودروهای تازه متولدشدهLuxgenقرار گرفت.Luxgenدر ادامه برای تکمیل مشخصات فنی قابل اعتماد محصولاتش تصمیم گرفت تا گیربکس را از شرکت معتبر AISIN ژاپن تامین کند.
او با اشاره به اینکه Luxgenدر ادامه پس از توقفی کوتاه، مدل V7 و سدان S5 را معرفی کرد گفت: حال این برند معتبر تایوانی که تنها به استفاده از قطعات با کیفیت آمریکایی، انگلیسی و ژاپنی رضایت میدهد، نماینده رسمی در ایران دارد که قرار است 2 محصول جدید این شرکت را به بازار ایران عرضه کند. سدان شهری S3 و کراساوور کامپکت U6 دو محصول جدیدLuxgenهستند که قرار است فصلی جدید از تعریف یک خودرو به سبک تایوانیها و همچنین عملکرد فنی را در بازار ایران آغاز کنند.
سدان S3
شاسی بلند U6