به گزارش اقتصاد آنلاین، تیزر تبلیغاتی" شهر در اندیشه نشر" که به مناسبت سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تهیه شده بود، به عنوان تیزر برتر در اردیبهشت ماه در گروه بانکها و موسسات مالی، از سوی پایگاه نمایش آنلاین آگهیهای تلویزیونی ایران( مدیا آرشیو) معرفی شد. بر این اساس، درگیر کردن بیننده در ابتدا و در یک موقعیت حساس ، توجه به زندگی روزمره افراد، حس مستند گونه حاکم بر تکنیک تصویر برداری آگهی و نورپردازی مطلوب آن، حس باورپذیری و در نتیجه همزاد پنداری گروه مخاطبین، از دلایل گزینش آن به عنوان یکی از برترینهای تیزر تبلیغاتی تلویزیونی در اردیبهشت ماه است.