به گزارش باشگاه در و پنجره و نما، بنابر گزارش روابط عمومی این شرکت، این طرح بدینصورت طراحی شده است که شرکت موردنظر، ویدئو و محتوای معرفی خود را آماده و بهطور مشترک در صفحات مجازی آن شرکت و همزمان در صفحات مجازی آکپا ایران منتشر میشود.
شرایط طراحی این ویدئو باید بدینصورت باشد که از مرحله ساخت محصول در کارگاه و کارخانه آغاز و تا مرحله اجرا در پروژه نشان داده شود.
همچنین ضروری است در حین ساخت توضیحات پروفیل موردنظر آکپا ارائه گردد. در پایان ویدئو نیز میبایست شعار "آکپا، مرز سکوت و صدا" بیان شود.
بدینطریق پیج و محصول این شرکت ازطریق آکپا ایران هم تبلیغ میشود و این حمایتی است که شرکت آکپا از شرکتها و سازندگان محصولات با پروفیلهای آکپا انجام میدهد.