اولین همایش بزرگ آموزشی آلومینیوم مازندران برگزار شد

(14 تیرماه 1403، مجتمع اریکه آریایی آمل)

  • یکشنبه 14 مرداد 1403 ساعت 12:46

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: اولین همایش بزرگ آموزشی آلترال (مجتمع آلومینیوم مازندران) برگزار شد.
اولين همايش بزرگ آموزشي آلومينيوم مازندران برگزار شد

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، اولین همایش بزرگ آموزشی مجتمع آلومینیوم مازندران روز پنجشنبه مورخ 14 تیرماه 1403، از ساعت 14 تا 20 در محل مجتمع اریکه آریایی شهر آمل برگزار گردید.

بنابر این گزارش، مهندس افشین نوایی، مدیرعامل شرکت آلومینیوم مازندران و منوچهر نوایی قائم مقام مدیرعامل در ابتدای این مراسم، به اعضای سندیکای صنایع آلومینیوم، اعضای انجمن انبوه‌سازان، نمایندگان شرکت آلومینیوم مازندران در نقاط مختلف کشور، کارشناسان و حاضرین در این مراسم خوشامد و خیرمقدم گفت.

اولین همایش بزرگ آموزشی آلومینیوم مازندران، نمونه‌ای از نشست‌های تخصصی برای بازآموزی نخبگان

مهندس هوشنگ گودرزی، رئیس سندیکای صنایع آلومینیوم ایران، با قدردانی از برگزارکنندگان همایش، از نقش این همایش در ارتقای دانش صنعت ساختمان تجلیل کرد.

او ادامه چنین همایش‌های علمی را در مسیر ارتقای کیفی صنعت ساختمان ضروری دانست و بر اهمیت بازآموزی نخبگان این صنعت تأکید کرد.

آلومینیوم مازندران، پیشگام در تولیدات استاندارد ساختمانی

مهندس جهانگیر آذری، رئیس انجمن انبوه‌سازان آمل، با اشاره به تجربیات تلخ شهر آمل در مواجهه با بلایای طبیعی و نقش مردم این شهر در بازسازی آن، از مهندس نوایی، مدیرعامل مجموعه آلومینیوم مازندران تقدیر کرد. وی با تأکید بر پشتکار و سخت‌کوشی مردم آمل، مجموعه آلومینیوم مازندران را نمونه‌ای از تلاش‌های مستمر برای بهبود صنعت ساختمان دانست.

مهندس آذری در ادامه با اشاره به نیم قرن تجربه و تلاش آلومینیوم مازندران، به اهمیت استاندارد در تولیدات مختلف پرداخت. او گفت: «استاندارد یکی از اصول اساسی در تولیدات مختلف است. ما در سال‌های گذشته با تجربه تلخی در شهر آمل مواجه بودیم و پس از بازرسی‌های مختلف متوجه شدیم که از 25 معدن موجود، تنها 6 معدن استاندارد بودند و 18 معدن دیگر فاقد استاندارد لازم بودند. بنابراین اهمیت استاندارد و کیفیت در متریال ساختمانی باید مورد توجه خاص قرار بگیرد و از این‌رو، محصولات آلومینیوم مازندران به‌عنوان یکی از محصولات با کیفیت در صنعت ساختمان سرآمد هستند.»

وی همچنین برگزاری اولین همایش بزرگ آموزشی آلومینیوم مازندران را در راستای ارتقای صنعت ساختمان از سوی نهادهای خصوصی چون آلومینیوم مازندران بسیار ارزشمند قلمداد کرده و ابراز امیدواری کرد که این مسیر ادامه‌دار باشد.

به‌گزارش روابط عمومی این شرکت، در این برنامه همچنین کارشناسانی پیرامون مسائل اقتصادی، صنعتی، حوزه کاری و منابع انسانی و ... حضور یافته و به ایراد سخنرانی پرداختند. دکتر محمدمهدی روحانی، دکتر محمود محمدیان، دکتر جلال دهنوی، دکتر علی صادقین، مهندس یحیی کاشی و مهندس الهام صادقیان از سخنرانان این همایش بودند.

در بخش دیگری از این همایش؛ از اعضای انجمن انبوه‌سازان حاضر در این مراسم تقدیر به‌‌عمل آمده و تندیس و لوح تقدیر این همایش به آن‌ها اعطا شد. در ادامه از نمایندگان آلومینیوم مازندران در نقاط مختلف کشور نیز تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.

 

 


تعداد بازدید : 355

ارسال نظر

ارسال