Gulf Glass 2025

زمان برگزاری: نوامبر 2025 مکان برگزاری: مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی دوبی، امارات متحده عربی

  • سه شنبه 17 مهر 1403 ساعت 14:11

اخبار => اخبار

نمایشگاه شیشه در کنار نمایشگاه درب و پنجره و نما، یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت ساختمان در منطقه خاورمیانه محسوب می‌گردد.
Gulf Glass 2025

باشگاه در و پنجره و نما: در این نمایشگاه کارشناسان، معماران، مشاورین، مدیران ارشد و تصمیم‌گیرندگان صنعت ساختمان حضور خواهند یافت. نمایشگاه شیشه دوبی فرصتی مناسب برای زنجیره صنعت ساختمان محسوب می‌شود.

علاوه بر دستگاه‌های مرتبط با شیشه، تولید شیشه، برش شیشه و ...، در این نمایشگاه دست‌اندرکاران صنعت درب، پنجره و نما حضور خواهند یافت. از مهم‌ترین شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه می‌توان به شرکت‌های تولیدکننده پنجره اشاره نمود که با ارائه تکنولوژی شیشه‌های دوجداره، ‌سه‌جداره، چهارجداره و حتی پنج‌جداره جدید در نمایشگاه حاضر خواهند بود.

پیش‌بینی می‌شود در این نمایشگاه بیش از 250 شرکت از 25 کشور مختلف جهان حضور یابند. همچنین بیش از 20 هزار بازدیدکننده از سراسر جهان از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه از بخش‌های پنجره، ماشین‌آلات نصب و تجهیزات، ‌درب‌ها، پانل‌های آلومینیومی و چوبی، پانل‌های کامپوزیتی، تولید شیشه و تکنولوژی‌های مرتبط به همراه ماشین‌آلات تولید، تولید و فرآوری شیشه و ... حضور خواهند یافت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.windowsdoorsandfacadeevent.com مراجعه فرمایید.


تعداد بازدید : 26

ارسال نظر

ارسال