بهگزارش باشگاه در و پنجره و نما، عصر روز دوشنبه بیست و دوم مهرماه 98 ودر مراسم پایانی ششمین جشنواره برند برتر از نگاه مصرف کنندگان که در سالن جابربن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، شرکت تولیدی در و پنجره « هافمن » که در سالهای اخیر، ضمن تعهد بر کیفیت محصولات و گسترش طرحهای توسعهای در بخشهای مختلف و همچنین اخیراً با تبلیغات جذاب و ایجاد کمپین صدا بی صدا# توانسته است سهم بیشتری از بازار فروش در و پنجرههای یوپیویسی را به خود اختصاص دهد موفق شد برند محبوب از نگاه مصرف کننده در سال 98 را از این جشنواره کسب نماید.
هادی اسدی، رئیس کمیته اجرایی ششمین جشنواره «برند محبوب» با بیان اینکه این جشنواره از سال ۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده است اظهار کرد: امروز ششمین جشنواره «برند محبوب» در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و در مراسم اختتامیهی این جشنواره از 44 برند محبوب بر اساس نظر سنجی مردمی در سال 98 تقدیر شد و تندیس برند محبوب زرین و سیمین به آنها اعطا گردید.
او افزود: ۳۶۰۰ برند را در معرض نظرسنجی عموم مصرف کنندگان قراردادیم که ۱۰ گروه آنها کالای اصلی و ۱۵۲ مورد آن زیرگروه کالایی هستند و مصرف کنندگان کالا وخدمات توانستند از ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ شهریور به برندهای محبوب خود رای دهند.