لوح تقدیر همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری به هافمن رسید

  • دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 ساعت 15:6

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: هافمن لوح تقدیر «همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» را از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرد.
لوح تقدیر همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری به هافمن رسید

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از روابط عمومی هافمن؛ چهارشنبه 28 فروردین‌ماه، طی مراسمی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد لوح تقدیر «همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» از طرف انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به هافمن اهدا شد.

این لوح و تقدیرنامه براساس بررسی شاخص‌های ۱۷ گانه کیفیت نظیر رعایت ضوابط تعیین و اعلام قیمت کالا و خدمات برای مصرف‌کننده، انطباق ضوابط تعیین شده با ضوابط سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، شفافیت در اعلام و درج کالا و خدمات ارائه شده، اعلام به‌روز قیمت محصولات تولیدی از طریق وب‌سایت و رسانه‌ها، توسعه‌ شبکه خدمات نمایندگی در کل کشور و ایجاد شبکه ارتباطی مناسب برای مشترکان و دارا بودن نظام مدون، کارآمد و اجرایی واحد رسیدگی به شکایات و نظارت مصرف‌کنندگان (CRM) به هافمن تعلق گرفته است.

گفتنی است این همایش با حضور نمایندگان، روسای فراکسیون‌ها و اساتید و هیأت داوران این همایش از جمله جناب آقای دکتر ابراهیمی _ رئیس محترم انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و جناب آقای دکتر محجوب _ نماینده محترم مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات و رئیس فراکسیون کار – کارگر و با حضور صاحبان صنایع برگزار و در اختتامیه این همایش و پس ار ابلاغ بیانیه انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در راستای رضایت هر چه بیشتر مشتری لوح‌های تقدیر به صاحبان صنایع منتخب و هافمن اهدا گردید، لوح تقدیر مجموعه هافمن را به نیابت از جناب آقای مهندس حمیدیه – مدیر عامل محترم هافمن؛ مدیر روابط عمومی این مجموعه دریافت نمودند.

 


تعداد بازدید : 962

ارسال نظر

ارسال