محصولات شرکت پارامونت متمایز از سایر محصولات

  • سه شنبه 6 بهمن 1394

اخبار => معرفی شرکت ها

شرکت درب و پنجره‌سازی پارامونت (Paramount) از طراحی تا تحویل و نصب، مشتری خود را در تمامی مراحل همراهی می‌کند. این شرکت در وینی‌پگ (Winnipag) واقع شده و با توجه به توانایی آن طی 65 سال اخیر یکی از مهم‌ترین عرضه‌کنندگان درب و پنجره به منطقة وینی‌پگ محسوب شده است.

به‌گفتة مسئولین شرکت، محیط آرام و توأم با همکاری این شرکت موجب شده است که اعضای شرکت، آن را شرکتی خانوادگی بدانند.

به‌تازگی سیستم عایق‌بندی جدیدی دربرابر نفوذ انرژی ‌کور شرکت کوانکس (Quanexs Energy Core) نیز به این مجموعه اضافه شده است.

شرکت پارامونت تولیدکنندة عمدة درب و پنجره و عرضه‌کنندة تکنولوژی در زمینة پروفیل‌های UPVC است. یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های عرضه‌شده توسط این شرکت، تکنولوژی سلول هوا (Air Cell) بوده که عرضة آن به بازار با استقبالی بی‌نظیر روبه‌رو شد.

این تکنولوژی بخشی از تکنولوژی کوانکس است که حفره‌های پروفیل وینیلی با استفاده از فوم‌های سوراخ‌دار پر شده و برخی از حفره‌ها خالی گذاشته می‌شوند. با استفاده از روش اکستروژن چندمرحله‌ای، تکنولوژی ایرسل پنجره‌هایی با گوشه‌های کاملاً جوش داده شده را عرضه می‌دارند که عملکرد حرارتی آنها بسیار عالی بوده و از عایق‌بندی بالایی نسبت به سایر پنجره‌های UPVC برخوردارند. پنجره‌هایی که با تکنولوژی ایرسل تولید می‌شوند شش برابر پنجره‌های فایبرگلاس، و چهار برابر PVC و سه برابر پنجره‌های چوبی مقاومت حرارتی دارند. راندمان انرژی این پنجره‌ها 15 درصد بیشتر از وینیل تو‌خالی می‌باشد.

تکنولوژی ایرسل انرژی کور تنها یکی از دستاوردهای این شرکت محسوب می‌شود. این شرکت همچنین پنجره‌هایی با پوشش چوبی-آلومینیومی هیبریدی (Clad Wood- Aluminium)، پنجره‌های تمام‌چوبی، پنجره‌های PVC با سری وینیل 10 هزار میکرون و پنجره‌های کامپوزیتی میکرون وود کوانکس (Mikron Wood) نیز تولید می‌کند. ترکیب این مجموعه موجب شده که پارامونت یکی از وسیع‌ترین عرضه‌کنندگان درب و پنجره در کانادا محسوب گردد.

شرکت پارامونت از تعداد دیگری از تکنولوژی‌های کوانکس نیز بهره‌برداری خواهد کرد. ازجمله محصولاتی که این شرکت به بازار عرضه نموده و مورد توجه قرار گرفته، سوپراسپیسرهای این شرکت است (Super Spacer) که طی 25 سال گذشته مورد توجه همگان بوده است. سوپراسپیسرهای جدید این شرکت به‌همراه درزبندی‌های منحصربه‌فرد آن موجب گردید که پنجره‌ها و درب‌ها از عایق‌بندی بالایی برخوردار باشند.

بزرگترین دستاورد این شرکت، شناسایی نیاز مشتری و تأمین آن می‌باشد.

بازار اصلی این شرکت در بریتیش کلمبیا و اونتاریو در کانادا و مناطق شمالی و جنوب‌غربی ایالات‌متحده واقع شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


تعداد بازدید : 773

ارسال نظر

ارسال