رونمایی شرکت ام اِی دی از محیط فرازمینی

  • پنجشنبه 29 تیر 1396

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: شرکت معماری ام ای دی از محیطی با نام فرازمینی برای ماشین‌های الکتریکی با برند فاردای فیوچر، رونمایی کرد.
رونمایی شرکت ام اِی دی از محیط فرازمینی

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما و به نقل از تیترشهر، استودیوی معماری چینی "ام ای دی" اقدام به طراحی مکانی برای برند "فاردای فیوچر"، مقر  متأثر از علم وتخیل بنا که یک شرکت ماشین سازی جدید با تأکید بر وسایل نقلیه الکتریکی واقع در شمال کالیفرنیا بنا کرده است.

برند فاردای فیچر (FF) قصد دارد از پایگاه فعلی لس آنجلس به این محوطه جدید جابجا شود و امیدوار است که این محل نوپا را قادر به تحقیق و توسعه خود کند.

به ادعای اخیر این شرکت، تولیدات شرکت، جزء سریع ترین‌ موتورهای الکتریکی جهان می‌شود. این محوطه 130،000 متر مربع است که کاربری قبلی آن برای یک پایگاه نیروی دریایی در جزیره "ماره" واقع در شمال سان فرانسیسکو، در دهانه رود "ناپا" بوده است.

طراحی شرکت ام ای دی قرض گرفته شده از شکل و تکنولوژی خودروهای اف اف است. به گفته یکی از طراحان شرکت "با توجه به  گرفتن کار از برند علمی-تخیلی، بلند پروازانه، سوررئالیسمی و مرموز اف اف، در حالی که حصول اطمینان از مبانی عملیات آن باشد، MAD یک محوطه مفهومی باز با ساختار قابل قبول طراحی کرده است."

"پیشنهاد ما شامل دو ساختار کم ارتفاع فلزی است که مقابل چشم اندازی زیبا بنا شده است و ارائه دهنده موضوع محوطه فرازمینی و قادر به آشنایی کارکنان و مشتریان آینده با وضعیت اخیر موجود در بازار خودرو است. "

این شرکت ارائه دهنده مجموعه ای از ساختمان‌های اداری مرتبط با 20،000 متر مربع است. این ساختار در یک مجموعه مدور، با حیاط‌ها و جاده‌هایی که بین آنها طراحی شده اند، ایجاد شده‌ است.

نقطه کانونی این پروژه، برج بازتابنده و مجسمه‌ای است که در بالای مجموعه ساختمان ظاهر می‌شود. این مرکز "مرکز تجربه کاربر" برای بازدیدکنندگان خواهد بود.

مزیت این مرکز برای خریداران بصورتی است که آن‌ها قادر به تماشای وسایل نقلیه خواهند بود که از یک انبار تا برج در یک مسیر مشخص جابجا می‌شوند.

سقف ساختمان به طور کامل با پنل‌های خورشیدی فتوولتائیک پوشانده می‌شود که باید انرژی کافی را برای خواسته‌های روزانه سایت داشته باشد. توربین های بادی بر روی برج، قدرت مکمل را فراهم می‌کنند.

سقف های بزرگ، لعاب های عملیاتی و حیاط‌های داخلی، همه برای کاهش گرمای خورشید و ارتقاء تهویه طبیعی در نظر گرفته شده است.

شرکت  فاردای فیوچر در سال 2014 راه اندازی شد. این شرکت به طور عمومی در کنفرانس CES 2016 در لاس وگاس نشان داد که چگونه مفهوم تکنولوژی ماشین سوپر با باتری مدولار اجرا می شود.


تعداد بازدید : 522

ارسال نظر

ارسال