استفاده از پنجره های UPVC و تأثیر آن بر کاهش گرمای کره زمین

  • سه شنبه 27 تیر 1396

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: یکی از جدی ترین تغییرات آب و هوایی که دنیا تا کنون به خود دیده است تغییرات دمایی و گرم شدن کره زمین می باشد. در دهه اخیر زمین، گرم ترین دوران خود را تجربه نموده است و این به خاطر افزایش انتشار گازهای گلخانه ای است.
استفاده از پنجره های UPVC و تأثیر آن بر کاهش گرمای کره زمین

باشگاه در و پنجره و نما

استفاده از پنجره های UPVC و تأثیر آن بر کاهش گرمای کره زمین

در کشورهای صنعتی بیش از نیمی از انرژی مصرفی در بخش ساختمان های مسکونی و تجاری صرف گرمایش و سرمایش ساختمان در فصول گوناگون می شود که می بایست این میزان مصرف انرژی به حداقل رسانیده شود.

در حال حاضر یکی از عوامل مهمی که در گرمای زمین و به دنبال آن افزایش انتشار گازهای گلخانه ای مؤثر است، استفاده نادرست و گسترده از انرژی گرمایی است.

یکی از روش های مؤثر در این زمینه، استفاده از عایق دمایی در ساختمان هاست. بدون شک، پنجره‌های UPVC عایق بسیار مناسبی برای سرما و گرما هستند که با استفاده از آنها تا 40 درصد از اتلاف انرژی و در نتیجه از انتشار دی اکسید کربن جلوگیری خواهد شد.

در کشورهای در حال توسعه که دارای مصرف سرانة انرژی بالا اما تولید پایین می باشند، ساختمان ها اغلب دارای پنجره های سنتی می باشند. این موضوع باعث هدر رفتن مقدار زیادی از انرژی گرمایی می شود. در این حالت به جای اینکه خانه خود را گرم کنیم؛ انرژی را پرت و دمای کره زمین را بالا می بریم. با رعایت اصول اولیه استاندارد در ساختمان، از جمله نصب پنجره های دوجداره UPVC و یا با تعویض پنجره های قدیمی می توانیم انرژی را مدیریت نموده و از مصرف بی رویه انرژی جلوگیری و به نوبه خود در گرم شدن روز افزون کره زمین و خطرات ناشی از آن سهیم نباشیم.


تعداد بازدید : 601

ارسال نظر

ارسال