رونمایی لیبسکیند از جزئیات مجتمع پیچیده لیتوانی

  • شنبه 24 تیر 1396

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: از جزئیات مجتمع پیچیده لیبسکیند با سبک ساختارشکن در لیتوانی رونمایی شد.
رونمایی لیبسکیند از جزئیات مجتمع پیچیده لیتوانی

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما به نقل از تیتر شهر، استودیوی معماری "لیبسکیند" که از پیشروان سبک معماری دیکانستراکشن (ساختارشکنی) است، از جزئیات و نحوه اجرای پروژه دیگری که در مرکز شهر و منطقه تجاری شهر "ویلنیوس" در کشور لیتوانی قرار دارد، پرده‌برداری کرد. همچنین گفتنی است که این پروژه با پشتوانه مالی مطمئن اقدام به ساخت این سازه دارد.

قرار است این مجتمع پیچیده، در چهار راه "ساختمان سفید" و" رودخانه نریس" که از محله های قدیمی شهر است بنا شود.

مجتمع لیبسکیند دارای 20،000 متر مربع زیربنا است که قابلیت‌هایی همچون مجتمع تجاری، هتل درجه یک و رستوران را درخود جای می‌دهد.

تأمین مالی پروژه توسط بانک سوئد از طریق توافقنامه‌ای با شرکت سرمایه گذاری "جی اس سی" که یک صندوق وابسته به شرکت مدیریت سرمایه گذاری و مدیریتی مالی "لورد ال بی" است، صورت می‌گیرد.

رئیس بخش مشتریان املاک و مستغلات بانک سوئد در لیتوانی اینگونه اظهار داشت که ما بسیار خرسندیم، به پروژه ای که از لحاظ مکان و معماری در این شهر منحصر به فرد است، کمک مالی‌ کنیم. شرکت مدیریتی مالی (لورد ال بی) با سابقه‌ای درخشان، بهترین گزینه برای راه اندازی و مدیریت املاک جدید است؛ بنابراین ما به چشم انداز و کار خود اعتماد داریم. 

وی همچنین افزود این بخش از شهر بیشتر شناخته شده و باعث جذب کسب و کارهای جدید می‌شود. در مراکز جدید کسب و کار، فرصت‌های شغلی بسیاری فراهم می‌شود همچنین این مرکز گردشگران را به سوی این خود می‌آورد. آن‌ها می‌توانند هتل "رادیسون آر ای دی" در این مجتمع امتحان کنند؛ و این اولین هتل رادیسون RED در این منطقه است. گفتنی است که قرارداد مدیریت با گروه هتل داری "کارلوس رزیدور" امضاء شده که این همکاری رو به پایداری بیشتر است. 

ساخت این پروژه توسط شورای شهر ویلنیوس در ماه گذشته تأیید شد. در حال حاضر پایان این پروژه تا سال 2020 تخمین زده شده است.


تعداد بازدید : 416

ارسال نظر

ارسال