ساختمان‌های خودساز آینده

  • پنجشنبه 22 تیر 1396

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: شرکت مهندسی Ten Fold انگلستان ساختار پیشرفته‌ای طراحی کرده که فقط در حدود 10 دقیقه با کمک یک مته با نیروی باتری قابل حمل باز شده و ساختار مسکونی 689 فوت مربعی ایجاد می‌کند. این ساختمان قابلیت استفاده به عنوان کلینیک‌های پزشکی، هتل و یا خانه‌های درختی را دارد.
ساختمان‌های خودساز آینده

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما و به نقل از ایسنا، سازه‌های آماده این شرکت موجب تغییر در ساخت‌وساز آینده خواهد شد. این ساختمان‌ها طی چند دقیقه توسط کاربر بنا می‌شوند.

این سازه‌ها به راحتی قابل حمل بوده و بر اساس نیاز کاربر ساخته می‌شوند. کاربرد این سازه‌ها بی‌شمار بوده و از آنها برای سوپر مارکت، منازل ساحلی و دیگر موارد استفاده می‌شود.

این ساختارها با کامیون‌های استاندارد به محل مورد نظر حمل شده و طی مدت هشت دقیقه بنا می‌شوند.

شرکت Ten Fold اعلام کرد: ساخت این سازه‌ها نیازمند پی و پایه خاصی نبوده و در سطح شیب‌دار و یا زمین ناهموار نیز گسترده می‌شوند. ترکیبات این سازه مدولار بوده و نیازمند نظم و ترتیب برای پنل‌ها، درها، پنجره‌ها و حفاظ‌ها نیست.

این ساختمان 689 فوت مربعی فضای متحرکی با 706 فوت مکعب فضای ذخیره دارد، این ساختار دارای پوشش مدولار برای انرژی پاک مثل نیروی خورشیدی، باتری و ذخیره آب است.

این شرکت ادعا می‌کند این ساختار پایداری و طول عمر زیادی دارد و قابلیت طراحی برای انرژی‌ LEED، مواد و استانداردهای پایدار تولید مدرن را دارد.

قیمت این ساختار متحرک حدود 129  هزار و 330 دلار است.


تعداد بازدید : 776

ارسال نظر

ارسال