به اوج رسیدن هند در ساختمان سازی

  • یکشنبه 31 اردیبهشت 1396

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: یکی از ویژگی های بصری ساختمانها از دید خارجی بحث نمای آن پروژه می باشد. در واقع، نمای آپارتمان ها در تمام نقاط دنیا دارای اهمیت زیادی هستند چراکه تاثیر به سزایی در ارزش ها و هویت آپارتمان دارند. لذا پیشنهاد می شود در طراحی نمای ساختمان خود از ایده های نو استفاه کنید و به زیبایی و چشم نواز بودن آن در طراحی ایمان داشته باشید
به اوج رسیدن هند در ساختمان سازی

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما و به نقل از تیتر شهر، یکی از ویژگی های بصری ساختمانها از دید خارجی بحث نمای آن پروژه می باشد. در واقع، نمای آپارتمان ها در تمام نقاط دنیا دارای اهمیت زیادی هستند چراکه تأثیر به‌سزایی در ارزش ها و هویت آپارتمان دارند. لذا پیشنهاد می شود در طراحی نمای ساختمان خود از ایده های نو استفاه کنید و به زیبایی و چشم نواز بودن آن در طراحی ایمان داشته باشید.

در این مجموعه تصاویری از پروژه آپارتمان مسکونی 15 طبقه در هند را فراهم آورده ایم که توسط گروه معماران Sanjay Puri  طراحی و از معماری منحصر به فردی برخوردار است و به شیوه ای خاص در این منطقه ظاهر شده است. از ویژگی های مهم این پروژه در نظر گرفتن فضای باز و بالکن خصوصی برای هر واحد می باشد که به صورت زاویه دار طراحی شده و با سایه اندازی، مانع گرم شدن بیش از حد هر واحد در روز های گرم تابستانی می شود. همچنین در طراحی این آپارتمان ایجاد فضای باز نشاط آور از گیاهان طبیعی به گونه ای بوده که می تواند تأثیر زیادی بر روحیه ساکنان داشته باشد.

 


تعداد بازدید : 2115

ارسال نظر

ارسال