خانه هایی با طراحی جالب و عجیب

  • یکشنبه 3 اردیبهشت 1396

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: همه ما در زندگی خود با مسائل و مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می کنیم و سعی داریم آن ها را مدیریت نماییم. افراد پس از گذراندن یک روز شلوغ کاری و خستگی های مختلفی که از کار زیاد نصیبشان شده، به خانه پناه می آورند تا بتوانند انرژی از دست رفته خود را دوباره باز گردانند. همین امر اهمیت وجود یک خانه راحت و آرام را بیش از پیش پر رنگ می کند.
خانه هایی با طراحی جالب و عجیب

 



همه ما در زندگی خود با مسائل و مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می کنیم و سعی داریم آن ها را مدیریت نماییم. افراد پس از گذراندن یک روز شلوغ کاری و خستگی های مختلفی که از کار زیاد نصیبشان شده، به خانه پناه می آورند تا بتوانند انرژی از دست رفته خود را دوباره باز گردانند. همین امر اهمیت وجود یک خانه راحت و آرام را بیش از پیش پر رنگ می کند.

بسیاری از خانه هایی که ما در آن ها زندگی می کنیم، شکل و ظاهر یکسانی دارند و تنها در فضای داخلی و دکوراسیون متفاوت هستند. با این حال برخی منازل دارای شکل های عجیب و غریبی بوده و هر کسی نمی تواند در آن ها زندگی نماید.

تصاویر و توضیحاتی که در ادامه قرار داده شده، ۱۵ خانه با شمایل عجیب و غیر معمول را به شما نشان می دهند. برخی از آن ها رویایی به نظر رسیده و برخی دیگر نیز برای زندگی کردن بیش از حد فانتزی جلوه می کنند. از شما دعوت می کنیم مطلب را تا پایان دنبال کنید و با منازل عجیب یاد شده آشنا شوید.

ساختمان صدفی شکل



این خانه عجیب که در کشور مکزیک قرار دارد، با موزائیک هایی زیبا و رنگارنگ تزئین شده که درون فضای داخلی یک رنگین کمان به وجود می آورند.

خانه حبابی


در این منزل که زمانی در تملک پیر کاردین طراح مد و لباس مشهور بوده است، سه استخر، آمفی تئاتر با ظرفیت ۵۰۰ نفر و چشم اندازی زیبا به دریای مدیترانه دیده می شود.

ساختمان اسکیتی



نکته جالب اینجاست که در منزل یاد شده قهرمان سابق اسکیت جهان زندگی می کند. شما می توانید هم روی سطوح خارجی و هم روی سطوح داخلی به اسکیت بپردازید.

خانه ای به شکل کلیسا

این منزل زیبا که در کشور هلند قرار گرفته، در سال ۱۸۷۰ میلادی به عنوان یک کلیسای کاتولیک ساخته شده و اکنون به مکانی زیبا تبدیل گشته است.

ساختمان عصر حجر

این مکان دقیقا همانند منازلی که در کارتون «عصر حجر» دیده ایم ساخته شده است. خانه مذکور که قبلا به دیک کلرک سناتور سابق آمریکایی تعلق داشته، دارای یک اتاق خواب، دو عدد حمام و انبوهی از لوازم سنگی است.

خانه شیشه ای

در این منزل جالب و عجیب که در کشور ژاپن قرار دارد، تمام دیوارهای بیرونی و درونی خانه با استفاده از شیشه ساخته شده اند. تنها فضای داخلی که شفافیت دیگر نقاط منزل را ندارد، حمام آن است.

خانه هواپیمایی

ژوان آساری قبلا خانه ای سیار کنار دریاچه خریده بود، اما پس از آنکه منزلش سوخت تصمیم گرفت این خانه شبیه به بوئینگ ۷۲۷ را خریداری نماید.

ساختمان کفشی

این مکان کنار جاده ای در پنسیلوانیا، تا به حال چند بار تغییر کاربری و مالکیت داده، اما در حال حاضر به پایگاهی فصلی تبدیل شده که تورهایی برای اقامت در این منزل عجیب را پیشنهاد می دهد.

ساختمان قوری شکل

در حال حاضر دیگر استفاده ای از آن نمی شود. ساختمان قوری شکل در سال ۱۹۲۲ به عنوان یک پمپ بنزین ساخته شد و هنوز هم در جای قبلی خود قرار دارد.

خانه لغزنده

ساختار این منزل با دیگر نمونه های قبلی تفاوت دارد و بسیار عجیب جلوه می کند. در پس این خانه که در انگلیس واقع شده، پوششی به چشم می خورد که می تواند همانند سانروف روی بخش شیشه ای بلغزد و آن را بپوشاند.

خانه قارچی

اگرچه باورش کمی مشکل است، اما هنگامی که تری براون این منزل را خرید، بسیار معمولی جلوه می کرد. او همراه با ۳۵ تن از دانش آموزان در سال های بعدی روی خانه کار کردند و ساختمان را به این شکل درآوردند.

ساختمان مکعبی

هر یک از منازل دارای سه طبقه و اتاق های هرمی شکل هستند. پیر بلوم طراح آلمانی کاری کرد که معماری آن ها بسیار مدرن جلوه کند.

ساختمان اسرار آمیز وینچستر

در این منزل موارد عجیب و غریب زیادی مانند درب هایی که به هیچ کجا راه ندارند و راه پله هایی که مستقیما به سمت سقف می روند، دیده می شود. عموم مردم می توانند از ساختمان دیدن کنند.

کوچکترین خانه جهان

این مکان جالب که توسط یک پناهجو در آلمان ساخته شده، تنها یک اتاق دارد و شخص نهایتا می تواند در آن بنشیند و یا دراز بکشد.

ساختمان صخره ای دلهره آور

این ساختمان که هنوز به طور کامل ساخته نشده، برای چسبیدن به یک طرف صخره طراحی گشته و دیوارهای شیشه ای آن از سه طرف منظره اقیانوس را پیش روی چشمان شما قرار می دهند. پشت بام به صورت هم سطح با زمین ساخته شده و بنابراین بازدید کنندگان باید برای دسترسی به طبقات پایین بروند.

 


تعداد بازدید : 2670

ارسال نظر

ارسال