خانه مدرن ایبیزا، ترکیبی از اصول مدرن و مواد آلی

  • دوشنبه 16 اسفند 1395

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: حاصل همکاری اخیر شرکت معماری SAOTA با شرکت طراحی داخلی ORRCC، ساختمان مسکونی Roca LIisa (روکا لیسا) در Ibiza (ایبیزا) اسپانیا است. این خانه سه طبقه در یک زمین ناهموار و مشرف به مناظر اقیانوس و جزیره Formentera (فرمنترا)، استقرار یافته است. مالکین خانه خواستار یک بازسازی و تغییرات مفصل بودند.
خانه مدرن ایبیزا، ترکیبی از اصول مدرن و مواد آلی

آن‌ها از تیم معماری درخواست کردند که از اسکلت ویلای حاضر، شروع کرده و یک خانه مدرن به سبک ایبزایی خلق کنند؛ خانه‌ای دنج و صمیمی برای یک زندگی خانوادگی که پذیرای تفریح و دورهمی های دوستانه باشد. این بازسازی کامل، شامل یک فضای اضافی در قالب اتاق مهمان است.

به منظور القای حس آرامش و صفا، بر روی کاربرد مواد آلی مانند چوب و سنگ، متمرکز شدند. دیوارهای شیشه‌ای کشویی بزرگ، مرز بین فضاهای داخلی و بیرونی را محو کردند. هارمونی طبیعی فضاهای داخلی ناشی از به‌کارگیری کتان، پنبه، چوب خام، سنگ و سنگ مرمر در برابر یک پس‌زمینه سفید رنگ است.


طرح داخلی و دکوراسیون خانه می‌بایست به‌طور همزمان، راحت و زیبا باشد و یک شخصیت آرام و تقریباً غیرمتعارف را به تصویر بکشد. نظر شما در مورد این خانه مدرن ایبیزایی چیست؟


10


تعداد بازدید : 1707

ارسال نظر

ارسال