زیباترین فرودگاه ایالت متحده آمریکا

  • شنبه 18 دی 1395

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره ونما: در سال 2014 governor cuomo مسابقه ای برای طراحی پلان فرودگاه جدید نیویورک برگزار شد. بعد از بررسی طرح های مختلف، طرح تایید شده حاصل ترکیب المان‌های متفاوت سه شرکت کننده با هم می باشد. از طرح هر کدام از این 3 شرکت معماری بهترین قسمت ها برگزیده شده و در نهایت اولین و مدرن ترین فرودگاه قرن 21 در ایالات متحده آمریکا ساخته خواهد شد.
زیباترین فرودگاه ایالت متحده آمریکا

در سال 2014 governor cuomo مسابقه ای برای طراحی پلان فرودگاه جدید نیویورک برگزار شد. بعد از بررسی طرح های مختلف، طرح تایید شده حاصل ترکیب المان‌های متفاوت سه شرکت کننده با هم می باشد. از طرح هر کدام از این 3 شرکت معماری بهترین قسمت ها برگزیده شده و در نهایت اولین و مدرن ترین فرودگاه قرن 21 در ایالات متحده آمریکا ساخته خواهد شد.

ساختمان جدید حدود 2 مایل از ایستگاه های تاکسی فاصله دارد و در این فاصله پل‌های عابر پیاده که به ساختمان راه دارند، قرار می گیرد. با این کار فضای کافی برای سالن انتظار مسافران به وجود می‌آید و هم چنین به راحتی این اختلاف سطح بین ساختمان و خیابان اصلی پر می شود. در این پروژه سازه ساختمان مقاوم تر از ساختمان قبلی است و راه های ارتباطی آن به شهر هم تقویت خواهد شد.

علاوه بر ایستگاه تاکسی، دسترسی از طریق مترو هم طراحی شده و حتی اسکله‌ای برای نمای رو به آب ساختمان و کنارگیری کشتی و قایق های حامل مسافران ساخته شد. پروژه معماری فرودگاه 18 ماه طول کشید. بودجه‌ای که برای این پروژه در نظر گرفته شده حدود 4 میلیارد دلار است و ظرفیت آن به اندازه 11 میلیون مسافر می‌باشد.



تعداد بازدید : 883

ارسال نظر

ارسال