حرکت رو به جلو بازار مسکن در کشور

  • دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 12:0

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره ونما: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با رشد معاملات در ماه های اخیر، بازار مسکن گام های خروج از رکود را برداشته است.
حرکت رو به جلو بازار مسکن در کشور

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، "حامد مظاهریان" در حاشیه و اسم اعطای اعتبارنامه اعضای شورای مرکزی هفتمین دوره سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در جمع خبرنگاران گفت: براساس آمار جدیدی که بانک مرکزی در آبان اعلام کرد بازار مسکن در آستانه خروج از رکود است.
وی با اشاره به اینکه رونق معاملات به معنای افزایش قیمت نیست ، گفت : موافق اینکه همه سرمایه ها صرف ساختمان سازی شود نیستیم و فرآیندها متناسب با وضعیت اقتصادی کشور است.
مظاهریان گفت: امروز جلسه هفتمین شورای مرکزی نظام مهندسی تشکیل شد که برطبق قانون اولین جلسه شورا با ریاست وزیر تشکیل و 3 نفر به عنوان ریاست نظام مهندسی ساختمان به رئیس جمهور پیشنهاد می شود.
وی افزود: ساختمان ها سرمایه ملی مردم است و باید رفاه را تامین کند و ساختمان ها با کیفیت بیشتر ساخته شود.
مظاهریان ادامه داد: امیدواریم با دینی که مهندسان دارند حوادث ساختمانی کاهش یابد ، مصرف انرژی کمتر شود و شاهد معماری با کیفیت تری باشیم.
وی تصریح کرد: یکی از شاخص های حرفه ای مهندسین متصل شدن به اخلاق حرفه ای است و باید روابطی تنظیم کنیم تا در چرخه صنعت ساختمان خلاقیت و پویایی ایجاد شود.


تعداد بازدید : 553

ارسال نظر

ارسال