آغاز جانمایی غرفه ها در هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته

  • چهارشنبه 7 مهر 1395

اخبار => نمایشگاه های داخلی

باشگاه در و پنجره و نما: ستاد برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته در اطلاعیه ای از آغاز جانمایی غرفه ها در این نمایشگاه خبر داد؛ گروه اول : آلومینیوم
آغاز جانمایی غرفه ها در هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته

ثبت نام قطعی و جانمایی متقاضیان گروه آلومینیوم جهت مشارکت در هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته از ساعت 11 صبح روز دوشنبه مورخ 12/7/95 آغاز خواهد شد . متقاضیان این گروه می باید از ساعت تعیین شده به وب سایت نمایشگاه مراجعه نموده و از قسمت ورود به سیستم جانمایی آنلاین ، username و password خود را که به هنگام انجام پیش ثبت نام از همین وب سایت دریافت نموده اند وارد نمایند.

- با توجه به اینکه سالن مربوط به گروه آلومینیوم شامل سالنهای A31 و B31 میباشند ، این گروه فقط امکان دسترسی و رؤیت همین دو سالن را خواهند داشت و امکان باز شدن سالنهای دیگر و رؤیت آنها وجود ندارد.

- اولین فاکتور در انتخاب غرفه ها ، اولویت زمانی مراجعه به وب سایت است . بدیهی است متقاضیانی که زودتر به سایت مراجعه نمایند امکان انتخاب های بیشتری خواهند داشت.

نکته مهم : غرفه انتخاب شده تنها درصورتی در رزرو قطعی متقاضی مربوطه خواهد بود که 50 % هزینه اجاره بها تا پایان همان روز پرداخت و توسط سیستم گردد. درغیر این صورت غرفه مربوطه از رزرو خارج شده و به عنوان غرفه آزاد در معرض انتخاب سایر متقاضیان قرار خواهد گرفت.

- نقشه های تقسیم بندی شده سالنها هم اینک نیز در همین سایت قابل مشاهده هستند ولی انجام جانمایی و انتخاب غرفه فقط از زمان ذکر شده میسر میباشد. لیکن متقاضیان محترم میتوانند وضعیت نقشه ها و غرفه ها را بررسی نمایند تا در زمان ثبت نام و جانمایی از پیش زمینه ذهنی خوبی برخوردار باشند.

- متقاضیان محترم می باید پس از باز شدن سایت ، درصورت بروز مشکل در جانمایی با ستاد برگزاری نمایشگاه تماس حاصل نمایند.

- گروه بعدی در انجام جانمایی گروه در خواهد بود که زمان و شرایط مربوط به این گروه نیز متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.


تعداد بازدید : 817

ارسال نظر

ارسال