"سومین نمایشگاه تخصصی در و پنجره، ماشین‌آلات و صنایع وابسته"اصفهان برگزار شد

اصفهان از 19 تا 22 مرداد میزبان دو نمایشگاه تخصصی بود

  • دوشنبه 8 شهریور 1395

اخبار => نمایشگاه های داخلی

سومین نمایشگاه تخصصی در و پنجره، تجهیزات و صنایع وابسته و هشتمین نمایشگاه رنگ، رزین، مواد شیمیایی، پوشش‌های صنعتی و مواد کامپوزیت 19 تا 22 مردادماه به‌طور همزمان در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار شد.
"سومین نمایشگاه تخصصی در و پنجره، ماشین‌آلات و صنایع وابسته"اصفهان برگزار شد

 

باشگاه در و پنجره و نما: "سومین نمایشگاه تخصصی در و پنجره، ماشین‌آلات و صنایع وابسته" از تاریخ 19 لغایت 22 مردادماه با حضور 40 شرکت از استان‌های اصفهان، تهران، خراسان‌رضوی، آذربایجان‌غربی و یزد و یک نمایندگی فروش از کشور روسیه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان در دو سالن شیخ بهایی و میرداماد و در فضایی به مساحت 4250 متر مربع برگزار شد.

سابقه موفق برگزاری این نمایشگاه در دوره های گذشته که با استقبال متخصصین و عموم مردم و بالاخص مصرف‌کنندگان این محصولات همراه شد و همچنین رشد و نوآوری های صورت گرفته در دنیای صنعت در و پنجره و وجود بازار مستعد در استان صنعتی اصفهان از دلایل استمرار برگزاری این نمایشگاه بود.

افزایش متراژ اختصاص یافته به نمایشگاه در و پنجره و حضور نماینده خارجی در این نمایشگاه از مهمترین تفاوت برگزاری سومین دوره نمایشگاه تخصصی در و پنجره با سال های گذشته به‌شمار می رود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان ضمن بازدید از این نمایشگاه گفت: بسیاری از واحدهای مشارکت‌کننده در این دو نمایشگاه، صنعتی و تولیدکننده بودند.

محمد مجیری که در روز حمایت از صنایع کوچک از این نمایشگاه بازدید می‌کرد، ادامه داد: تولیدات با کیفیتی در این نمایشگاه‌ها عرضه شده اما درعین‌حال وضعیت رکود کلی کشور و به‌ویژه صنعت ساختمان در این نمایشگاه مشهود است.

وی با اشاره به این‌که این دو نمایشگاه ارتباط مستقیم با صنعت ساختمان دارد، افزود: نمونه‌های در و پنجره ارایه‌شده در این نمایشگاه ازنظر طرح و کیفیت و تنوع با نمونه‌های خارجی برابری می‌کند اما مشکلات داخلی اجازة حضور صادراتی را از آن‌ها گرفته است. همچنین مطالبات واحدهای خصوصی از دولت که سال هاست به‌صورت معوق باقی مانده، از مشکلات مهم واحدهای صنعتی است چراکه مطالبات آن‌ها ثابت می ماند اما سود وام‌های بانکی اضافه می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعة تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان بر اهمیت صنایع کوچک در اقتصاد کشور تأکید کرد و افزود: دولت باید از صنایع کوچک به‌خوبی حمایت کند البته این واحدها نباید صددرصد منتظر حمایت دولت باشند بلکه باید با برندسازی و کیفی‌سازی محصولات خود در زمینة ارتقا گام بردارند.

لازم به ذکر است که در هریک از این دو نمایشگاه ، 40 مشارکت‌کننده حضور داشتند.

البوم عکس:


تعداد بازدید : 688

ارسال نظر

ارسال